Regulamin

§1 Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego przez firmę Windify Digital Services Patryk Wichrowski, z siedzibą przy ul. Płocka 127/16, 87-800 Włocławek, NIP: 8943145650, REGON: 384382857, e-mail: windify.digital.services@gmail.com, tel: 787-667-271.

  2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną oraz pośrednictwo w sprzedaży towarów w modelu dropshipping za pośrednictwem sieci Internet.

  3. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie jest akceptacja niniejszego regulaminu.

§2 Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w sklepie.

  2. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.

  4. Sprzedawca – firma Windify Digital Services Patryk Wichrowski.

  5. Towar – produkt oferowany przez sklep, będący przedmiotem umowy sprzedaży.

  6. Dropshipping – model logistyczny, w którym zamówiony towar wysyłany jest bezpośrednio od dostawcy do klienta, a sprzedawca pośredniczy w transakcji.

§3 Warunki techniczne korzystania ze sklepu

  1. Do korzystania ze sklepu internetowego niezbędne jest:

    a. Urządzenie z dostępem do Internetu.

    b. Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.

    c. Aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

  2. Klient zobowiązany jest do korzystania ze sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa oraz niniejszym regulaminem.

  3. Zabronione jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.

§4 Składanie zamówień

  1. Umowa pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta w momencie złożenia zamówienia i jego potwierdzenia przez Sprzedawcę.

  2. Produkty dostarczane są do Klienta bezpośrednio z hurtowni w ramach współpracy dropshippingowej lub z magazynu Sprzedawcy.

  3. Termin wysyłki towaru wynosi od 3 do 10 dni roboczych, chyba że w opisie produktu wskazano inaczej.

  4. Sklep wystawia fakturę VAT lub fakturę za usługę pośrednictwa, w zależności od charakteru transakcji.

  5. Zwrot towarów możliwy jest wyłącznie po uprzednim kontakcie ze sklepem i ustaleniu warunków zwrotu.

§5 Sposoby płatności

  1. Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówienie w następujący sposób:

    a. Przelew bankowy na konto firmy w mBank S.A.:

    Numer konta: PL19 1140 2004 0000 3302 7926 5784

    Dane firmy: Windify Digital Services Patryk Wichrowski, ul. Płocka 127/16, 87-800 Włocławek

    b. Płatność kartą kredytową, kodem BLIK, przelewem poprzez system płatności online Paynow (mBank).

  2. W przypadku płatności za pośrednictwem systemu Paynow, Sprzedawca może obciążyć Klienta kosztami prowizji w wysokości 0,80% wartości zamówienia w przypadku odstąpienia od umowy.

§6 Reklamacje i zwroty

1. Reklamacje

  1. Sprzedawca nie odpowiada za wady rzeczy używanej wynikające z normalnego korzystania z niej.

  2. W przypadku stwierdzenia wady towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

  3. Okres trwania rękojmi wynosi 1 rok i jest całkowicie wyłączony w stosunku do przedsiębiorców.

  4. Reklamację należy złożyć drogą e-mailową na adres sklepu: windify.digital.services@gmail.com

2. Zwroty

  1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.

  2. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca może obciążyć konsumenta kosztem prowizji za płatność poprzez system Paynow, jeśli był on wybrany jako forma płatności za zamówienie. Koszt prowizji wynosi 0,80% wartości zamówienia.

  3. Koszt wysyłki zwrotnej w przypadku odstąpienia od umowy ponosi konsument.

§7 Warunki realizacji zamówienia

Szanowny Kliencie,

Dziękujemy za zainteresowanie ofertą sklepu Windify i okazane zaufanie.

Informujemy, że nasza firma działa wyłącznie jako pośrednik w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej (PKD 47.91.Z). Oznacza to, że nie jesteśmy bezpośrednim sprzedawcą produktów – naszym celem jest łączenie klientów z renomowanymi dostawcami z Polski i zagranicy.

Dzięki współpracy z wieloma partnerami handlowymi oferujemy szeroki wybór asortymentu oraz sprawną realizację zamówień. Towary wysyłane są bezpośrednio z magazynów naszych kontrahentów zlokalizowanych m.in. w Polsce, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Czechach, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Belgii oraz Turcji. Pozwala to skrócić czas dostawy oraz zoptymalizować koszty logistyczne.

Dokumentacja zakupu

Każde zamówienie realizowane jest zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z zachowaniem pełnej przejrzystości.

Wszystkim klientom wystawiana jest faktura VAT za usługę pośrednictwa.

Na życzenie możemy przesłać także paragon od hurtowni, o ile jest dostępny.

Cena podana w ofercie obejmuje całkowity koszt zakupu produktu u dostawcy zagranicznego oraz opłatę za świadczoną przez nas usługę pośrednictwa.

Charakter transakcji

Zamówienia realizowane są w imieniu i na rzecz Kupującego. Działamy jako pośrednik w zakupie towarów od zagranicznych dostawców. Zakup odbywa się zatem na Państwa zlecenie, a naszą rolą jest obsługa całego procesu transakcyjnego i logistycznego.

Akceptacja warunków

Złożenie zamówienia oznacza akceptację powyższych warunków współpracy.

W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości lub braku zgody na którykolwiek z punktów, prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia lub jego anulowanie.

W przeciwnym razie zamówienie zostanie zrealizowane zgodnie z powyższymi zasadami.

§8 Zmiany regulaminu

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie z ważnych przyczyn, takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w ofercie sklepu.

  2. O wszelkich zmianach Klienci zostaną poinformowani poprzez publikację nowej wersji regulaminu na stronie sklepu oraz, w przypadku Klientów posiadających konto, poprzez przesłanie informacji na podany adres e-mail.

  3. Zmiany wchodzą w życie po upływie 14 dni od dnia ich ogłoszenia. Klient ma prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie regulaminu.

§9 Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

  2. Wszelkie spory wynikłe w związku z korzystaniem ze sklepu internetowego będą rozstrzygane przez właściwe sądy powszechne.

  3. Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.